donderdag 15 augustus 2013

Wij doen niet aan voorkeursbehandelingen

Wij doen niet aan voorkeursbehandelingen
In behandeling genomen onder ID: 1qdRaYs1hbbB-5MvsyFRbQ

Beste burger,

Mijn klacht gaat over al die ouders die menen dat hun kinderen recht hebben op een voorkeursbehandeling. Ze liegen alles bij elkaar of worden zelfs boos om die voorkeursbehandeling te krijgen.

Ik ben verantwoordelijk voor het organiseren van de ‘Verlengde Schooldag voor een Brede School’, en ben het beu om dit soort opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd te krijgen:

'Mijn kind staat al heel lang op de wachtlijst', 'u discrimineert mijn kind', 'u trekt andere kinderen voor', 'u heeft ons aanmeldformulier zoek gemaakt' en 'u heeft zelf zeker geen kinderen'.

Met vriendelijke groet,
Loekie de Roos
locatiemanager Samenleving en Wijkzaken bij een gemeente


De Roos kwalificeerde de burger inzake deze last als: 'egoïstisch (burger bekommert zich niet om publieke zaak)'.
Gegevens in deze last zijn om privacyredenen gefingeerd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten